
Da se osvrnem na zadnja dva Zbiljićeva izlaganja:
- Očigledno je da prati forum i to je odlična stvar!
- Najavio Bukinca kao projekat kluba, a svi znamo kako se sa svakim projektom završilo.
- Smatram da je neprimereno imenovanje igrača koji nisu u formi.
- Nije mu jasno kako smo prošle godine imali 5 soma prosek na utakmicama, a ove ni hiljadu i misli da su u pitanju rezultati. Ne, nije do rezultata, već su ljudi bili poneseni Zbiljinom pričom i poverovali da se stvara nešto veliko. On je najviše i doprineo razočarenju kod ljudi svojim izjavama, a onda se videlo i da sportski sektor ne radi dobro svoj posao.
- Sve vreme se pričalo da su rešili sve dugove Vojvodine, a ispostavlja se da se samo tekuće redovno izmiruju i da smo i dalje dobrano dužni. Pozitivna stvar - priča o tome otvoreno i nadam se da nema ničeg skrivenog.
- Saznali smo koliko smo dobili za Čumu.
- I dalje diže u nebesa našu omladinsku školu (najbolja u regionu), a ona to već odavno nije.
Nije pričao o kontradiktornostima u izjavama i delima, a neko je to lepo iznad pobrojao. Nije ni reč rekao o katastrofalnom radu belog medveda Marka Jovanovića. Nije se osvrnuo na nepostojeći marketing, grane čiju diplomu sa ponosom ističe. Marketing nisu novi dresovi koje ćete izbaciti, ako neće biti navijača na tribinama da ih kupe. Marketing je konstantna promocija kluba, pošten rad u svim segmentima, posete školama, borba za dostojanstvo Vojvodine, isticanje njene posebnosti, povratak ljudi na tribine..., a ne jedna polovična akcija s vremena na vreme (podsetimo se početka prodaje u Murketu i sadašnjeg stanja na policama istog).
Zbiljiću, otarasi se svih pijavica savetnika, angažuj ozbiljne i čestite ljude na mestu sportskog direktora, direktora omladinske škole, direktora marketinga..., pa će ljudi možda početi da ti veruju i vratiće se na stadion.