
Marketing kluba
Re: Marketing kluba
A sta ta direktorica radi osim sto se smeska na pres konferencijama? 

Mi smo VOJVODINA, a ko ste vi?
Re: Marketing kluba
To je jedno od bezbroj pravih pitanja...ogi wrote:A sta ta direktorica radi osim sto se smeska na pres konferencijama?
Niko nas ne voli - q.ac nas zaboli
Re: Marketing kluba
Stvar je potpuno jasna.
Stopirali su prodaju sezonskih jer bi sad svi navalili da ih kupuju.
Ako uđemo u LE te 3 utakmice neće biti ispod 3.000 din (1.000 po utakmici) tako da bi sve ostale utakmice u sezoni ispale džabe.
Pošto ipak sumnjam da imaju toliko hrabrosti da stopiraju važenje sezonskih za LE, odlučili su se za ovaj potez.
Ne opravdavam ga nikako ali je ipak u neku ruku logičan.
Stopirali su prodaju sezonskih jer bi sad svi navalili da ih kupuju.
Ako uđemo u LE te 3 utakmice neće biti ispod 3.000 din (1.000 po utakmici) tako da bi sve ostale utakmice u sezoni ispale džabe.
Pošto ipak sumnjam da imaju toliko hrabrosti da stopiraju važenje sezonskih za LE, odlučili su se za ovaj potez.
Ne opravdavam ga nikako ali je ipak u neku ruku logičan.
Re: Marketing kluba
Nije me mrzelo pa sam nazvao centralu kluba. Kaže gospođa/ica, da im je nestalo sezonskih karata i da štampaju novi kontigent, koji bi u petak trebalo da stigne (ali nije sigurno) i da ponovo nazovem u petak. Znači klasično semenkarenje, povukli ih pred tekmu pa će ponovo da ih puste, u slučaju prolaska u grupe verovatno će ponovo volšebno nestati sezonske.
-
- Posts: 99
- Joined: Thu Sep 24, 2009 12:15 pm
Re: Marketing kluba
Nije logičan, jer su nas zajebali, bez imalo blama, za obećani popust. Prošle godine smo svi ispali budale, ove godine su nam pljunuli u lice. Čist neprofesionalizam je u pitanju. Klub ionako proda malo sezonskih, 100 sezonskih * 2000 dinara = 1750E. Brukaju se za sitne pare.
Očekivao sam makar da će ljudi poput Kežmana, koji su karijere proveli u velikim klubovima ukazati na ovakve svinjarije.
Sad mi je opet žao što sam pojeo go**o i opet kupio sezonsku, kad sam budala.
Ps. kako seru, pa to je običan karton ispisan hemijskom, trebamo se organizovati i dodavati karte jedni drugima, nek 100 ljudi uđe na jednu sezonsku!
Očekivao sam makar da će ljudi poput Kežmana, koji su karijere proveli u velikim klubovima ukazati na ovakve svinjarije.
Sad mi je opet žao što sam pojeo go**o i opet kupio sezonsku, kad sam budala.
Ps. kako seru, pa to je običan karton ispisan hemijskom, trebamo se organizovati i dodavati karte jedni drugima, nek 100 ljudi uđe na jednu sezonsku!
Re: Marketing kluba
Samo nasem klubu moze biti "u interesu" da zajebe sopstvenog navijaca.
Re: Marketing kluba
Meni se cini da racunaju na ulazak u grupe pa hoce da zarade na ulaznicama, a sto vise prodaju sezonskih po simbolicnim cenama, to manji profit od lige uefa. Nefer potez u najmanju ruku.Minja wrote:Izrazicu sumnju u ovu tvrdnju.Mare wrote:Nije me mrzelo pa sam nazvao centralu kluba. Kaže gospođa/ica, da im je nestalo sezonskih karata...
Come on you Reds!
Re: Marketing kluba
Pa naravno, da li neko može da poveruje da su naprasno dan pred utakmicu nestale (rasprodate) sve sezonske i za istok i za zapad???1892 wrote:Meni se cini da racunaju na ulazak u grupe pa hoce da zarade na ulaznicama, a sto vise prodaju sezonskih po simbolicnim cenama, to manji profit od lige uefa. Nefer potez u najmanju ruku.Minja wrote:Izrazicu sumnju u ovu tvrdnju.Mare wrote:Nije me mrzelo pa sam nazvao centralu kluba. Kaže gospođa/ica, da im je nestalo sezonskih karata...
A sumnjam i da će ih u petak biti... videćemo... sve jedno potez je loš-ciganski, zar ne kontaju da im treba podrška i na manjim utakmicama.
-
- Posts: 66
- Joined: Wed Mar 10, 2010 3:14 pm
- Location: NS-BG
Re: Marketing kluba
Ljudi evo moje misljenje: sezonske treba da se prodaju redovno ; svaka karta za ligu uefa (ako udjemo) treba da se proda ali da pravo prvenstva kuppvune imaju vlasnici sezonskih karata ( plus mozda i popust) ; dovesti 2 organizaciono jaka coveka u klub i oterati capelju i slicne nesposobne ljude, jer ovo je cist amaterizam.... dokle da budemo jebeni amateri.
dodajem i ovo: juce ulazim u stadion (sluzbeni ulaz u lozu...bla bla..) nema nikog!!!!!!! nista!!!sredjuje se !!! nema kontrole...sta smo mi?? uzas...
dodajem i ovo: juce ulazim u stadion (sluzbeni ulaz u lozu...bla bla..) nema nikog!!!!!!! nista!!!sredjuje se !!! nema kontrole...sta smo mi?? uzas...
STO SE RADI
Re: Marketing kluba
Mare wrote: Meni se cini da racunaju na ulazak u grupe pa hoce da zarade na ulaznicama, a sto vise prodaju sezonskih po simbolicnim cenama, to manji profit od lige uefa. Nefer potez u najmanju ruku.
Za mene ništa čudno, naprotiv, sasvim očekivano.Pa naravno, da li neko može da poveruje da su naprasno dan pred utakmicu nestale (rasprodate) sve sezonske i za istok i za zapad???
A sumnjam i da će ih u petak biti... videćemo... sve jedno potez je loš-ciganski, zar ne kontaju da im treba podrška i na manjim utakmicama.
Šibicarenje u našem društvu ne traje od juče, već je redovno stanje.Za održavanje takvog načina funkcionisanja uvek su potrebne dve strane.Problem je što se svaka strana uvek buni, tek kad bude izigrana (u igri koju je prihvatla sa ciljem da zaradi, ali tek onda kada joj dobitak postane izvestan).E onda se to izjalovi, pošto druga strana uvidi da gubi, pa odmah menja pravila (ako može, a može, jer pravila, niti sankcija, ne postoje od starta tog ,,nadmetanja").
Šta hoću da kažem?
Godišnje ulaznice su se mogle kupiti ranije (istina uz mnogo prepreka i uloženog truda, što je sramota za klub takve tradicije kao što je Vojvodina). Ko je hteo, kupio je.Međutim, mnogi nisu, jer nisu bili sigurni da će Voša ući u LE, a i da li će one važiti za LE (pošto pravila ne postoje, kako sam već napisao, a sa obećanjima iz Kluba su imali previše lošeg iskustva).Možda bi ti ljudi sada i kupili propusnice, ali se pojavila nova veća interesna grupa, koja nije ni razmišljala o godišnjim kartama.Međutim, pošto je LE na dohvat ruke oni vide računicu da dođu na Stadion sa godišnjim kartama.Tako dolazimo do onog na početku: promene pravila kojih nema i krug se zatvara.
No i ova strana, koja sada računa da tim potezom dobija (jer će prodavati Centralnu tribinu po visokoj ceni za mečeve LE), može lako da se prevari i da bude aktuelna ona stara izreka: ,, ko traži veće, izgubi iz vreće".
Međutim, bez obzira na sve, jako bih voleo da odigramo tu Ligu Evrope u Novom Sadu.A što se tiče godišnjih, nema tu naivnih. Zato niko i nije za žaljenje, jer je prihvatio taj model ponašanja.Pitanje je samo kome je (za novce) d..e više zinulo?
Moramo naučiti da svaka odluka ima svoj rizik i cenu, kao i da se greške plaćaju.
Da mi sutra pobedimo, pa će nam sve igrarije oko karata pasti lakše (i, po običaju, biti brzo zaboravljene).

Vojvodina je na jednoj strani, a svi ostali su na drugoj.Tako je bilo i tako će zauvek ostati.Sve klubove u kojima sam bio igrač ili trener doživljavam kao svoje, kao da su deo mene.Međutim, čast svakome, ali samo je Vojvodina-jedna jedina -V Boškov
Re: Marketing kluba
Moje misljenje je da sezonske karte treba da se prodaju do pre pocetka tekuce sezone. Da li ce vaziti za Evro utakmice ili ne, o tome neka sami odluce, ali ne vidim poentu prodaje sezonskih tokom sezone?! Treba ih pustiti u prodaju mesec i po pre pocetka predstojece sezone do dana odigravanja prve utakmice. To je nekako moje razmisljanje zbog kojeg cu mozda biti razapet ali tako sam oduvek smatrao da treba da funkcionise prodaja sezonskih karata.
PS: Ne bih da prebrojavamo slaninarska krvna zrnca, ali pravo da vam kazem i ja bih razmislio da li je u redu da se neko buni sto ne moze da kupi sezonsku za istok ili zapad koja vazi za (ako Bog da da se plasiramo) grupnu fazu LE, i koja kosta 3000 ili 4000 dinosaurusa, sad kad vidi da ce mu se visestruko isplatiti. I onda kazete kako su izigrani "najverniji navijaci" i sl. Zajebani su jer im je obecan popust od 50% na ovogodisnje, ali nikako jer sad ne mogu vise da se kupe sezonske. Nego svako gleda po sebi pa mu je krivo sto ce sad proci skuplje jer nije kupio sezonsku kad je bilo vreme.
Neka se niko ne naljuti, to je moje misljenje i ja takodje ne bih prodavao sezonske u ovom trenutku da odlucujem o tome ili bih sacekao da prodje ova tekma i onda ako Bog da da udjemo u LE poskupeo bih sezonske, jer nema nikakve logike da neko kupi sezonsku i da mu se isplati za tri medjunarodne utakmice. Jednostavno nema logike.
PS: Ne bih da prebrojavamo slaninarska krvna zrnca, ali pravo da vam kazem i ja bih razmislio da li je u redu da se neko buni sto ne moze da kupi sezonsku za istok ili zapad koja vazi za (ako Bog da da se plasiramo) grupnu fazu LE, i koja kosta 3000 ili 4000 dinosaurusa, sad kad vidi da ce mu se visestruko isplatiti. I onda kazete kako su izigrani "najverniji navijaci" i sl. Zajebani su jer im je obecan popust od 50% na ovogodisnje, ali nikako jer sad ne mogu vise da se kupe sezonske. Nego svako gleda po sebi pa mu je krivo sto ce sad proci skuplje jer nije kupio sezonsku kad je bilo vreme.
Neka se niko ne naljuti, to je moje misljenje i ja takodje ne bih prodavao sezonske u ovom trenutku da odlucujem o tome ili bih sacekao da prodje ova tekma i onda ako Bog da da udjemo u LE poskupeo bih sezonske, jer nema nikakve logike da neko kupi sezonsku i da mu se isplati za tri medjunarodne utakmice. Jednostavno nema logike.

Re: Marketing kluba
Jebiga laki pa mi ni nemamo mesec ipo pauze izmedju zadnjeg kola jedne sezone i prve utakmice u kvalifikacijama za Evropu... Ispada da bi trebalo ove sezone prodavati sezonske za narednu.
I'm an island, surrounded by a sea of idiots!
Re: Marketing kluba
Ja bih svakako uzeo sezonsku da sam stalno u NS, već 2 godine nisam pa ne kupujem sezonsku. Ovu sam mislio uzeti jer se otvorila mogućnost mog povratka u NS (ako dobijem posao, veliko akoTurija wrote:Možda bi ti ljudi sada i kupili propusnice, ali se pojavila nova veća interesna grupa, koja nije ni razmišljala o godišnjim kartama.Međutim, pošto je LE na dohvat ruke oni vide računicu da dođu na Stadion sa godišnjim kartama.

Marketing služba nikako da shvati da se fudbal igra zbog navijača i da su oni najveće bogatstvo kluba tj. konzumenti-potrošači ako se posmatraju stvari iz kapitalističkog ugla. Nema nikakvog razmiljanja na duge staze i pokušaja da se proširi navijačka baza. Svugde u svetu se podstiče kupovina sezonskih, samo kod nas kontra. Ovi zadnji potezi ne da nas ne održavaju na "pozitivnoj nuli" što se tiče marketinga već nas guraju u duboki minus.
What else are you gonna do on a Saturday?
http://www.youtube.com/watch?v=aF0uxqolMMk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=aF0uxqolMMk" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Marketing kluba
Da bi to funkcionisalo tako, trebalo bi biti propraceno suvenirima, rekvizitima, sitnijim i krupnijim, koji bi se mogli kupiti na stadionu u vreme utakmica, u klupskom sopu u ostalo vreme, preko interneta za one koji nisu u prilici da dodju u NS. Pa ketering - klopa i pice na stationu, ono hot dog, gricke, kola, sokovi, pa sto da ne i pivo. Kada cena ulaznice bude negde 20-30% od ukupne sume potrosene na stadionu, onda ce navijaci postati konzumenti (kao na zapadu).Boske87 wrote:Marketing služba nikako da shvati da se fudbal igra zbog navijača i da su oni najveće bogatstvo kluba tj. konzumenti-potrošači ako se posmatraju stvari iz kapitalističkog ugla. Nema nikakvog razmiljanja na duge staze i pokušaja da se proširi navijačka baza. Svugde u svetu se podstiče kupovina sezonskih, samo kod nas kontra. Ovi zadnji potezi ne da nas ne održavaju na "pozitivnoj nuli" što se tiče marketinga već nas guraju u duboki minus.
A da bi se dotle stiglo, treba od necega i krenuti. Da bi se krenulo, treba neko da zapne i nesto i da radi, a ne samo lezi lebu da te jedem. Sto bi se cimali ljudi zbog goluba na grani kada mogu ovako sibicarski da izvuku vrapca u ruci bez puno truda?
Ziveo rad i trud nek radi ko je lud!
I'm an island, surrounded by a sea of idiots!
- Grof Žekula
- Administrator
- Posts: 2785
- Joined: Fri Jan 28, 2005 10:25 pm
- Location: Bulevar
Re: Marketing kluba
- Sezonske karte treba prodavati pre početka sezone, a početak "akcije" je prvi ponedeljak nakon završetak prethodne (između dve, ima više od 2 meseca i to je dovoljno - kada počne nova JSL nema više prodaje istih)!
- Jasno utvrditi (odmah, ne u hodu i na prečac) za koje utakmice ista važi!
- Imaoci Sezonskih karata moraju imati sve beneficije u odnosu na one koji kupuju pojedinačne karte!
- Niko ni ne pomišlja da će važiti za utakmice (daće Bog da se plasiramo) grupne faze LE, ali onda imaoci Sezonskih karata MORAJU biti privilegovani u kupovini (mislim na pravo preče kupovine i kakav-takav popust)! Naravno - računam da će se karte prodavati ISKLJUČIVO u paketu (ne znam koliko je i da li je pametno, ali tako je kako je).
- Jednom uspostavljena pravila poštovati svake godine/sezone i ako Klub nešto obeća onda to MORA ispoštovati po bilo koju cenu!
Naravno - ima tu mesta za napredak i kategorizaciju - nezaposleni, porodice, studenti, penzioneri, deca...
Takođe - višegodišnji imaoci Sezonske ulaznice ostvaruju stalne popuste...
Nije to atomska fizika i kvantna mehanika i samo treba malo pameti i volje!!!
- Jasno utvrditi (odmah, ne u hodu i na prečac) za koje utakmice ista važi!
- Imaoci Sezonskih karata moraju imati sve beneficije u odnosu na one koji kupuju pojedinačne karte!
- Niko ni ne pomišlja da će važiti za utakmice (daće Bog da se plasiramo) grupne faze LE, ali onda imaoci Sezonskih karata MORAJU biti privilegovani u kupovini (mislim na pravo preče kupovine i kakav-takav popust)! Naravno - računam da će se karte prodavati ISKLJUČIVO u paketu (ne znam koliko je i da li je pametno, ali tako je kako je).
- Jednom uspostavljena pravila poštovati svake godine/sezone i ako Klub nešto obeća onda to MORA ispoštovati po bilo koju cenu!
Naravno - ima tu mesta za napredak i kategorizaciju - nezaposleni, porodice, studenti, penzioneri, deca...
Takođe - višegodišnji imaoci Sezonske ulaznice ostvaruju stalne popuste...
Nije to atomska fizika i kvantna mehanika i samo treba malo pameti i volje!!!