Marketing kluba
Re: Marketing kluba
Iste i obrisali na Instagramu odmah.
- Grbavica.021*
- Posts: 5643
- Joined: Mon Jan 31, 2022 12:25 pm
- Location: двора
Re: Marketing kluba
Re: Marketing kluba
Izvinjavam se ako je tako ispalo, nisam hteo da omalovažavam ili potcenjujem Milošev rad. Moje viđenje je da Vojvodina kao klub daleko od svog marketinškog potencijala. Pa grad ima 300k stanovnika, nemoguće je da ne može da se skupi 10k ljudi svaki drugi vikend.
Re: Marketing kluba
Skupili bi lako 10k (i bez marketinga), kad bi se radilo posteno i igrao fudbal u Novom Sadu. Sa jakim marketingom i 15k.MiSmoFKV! wrote: ↑Fri Aug 18, 2023 9:04 pm Izvinjavam se ako je tako ispalo, nisam hteo da omalovažavam ili potcenjujem Milošev rad. Moje viđenje je da Vojvodina kao klub daleko od svog marketinškog potencijala. Pa grad ima 300k stanovnika, nemoguće je da ne može da se skupi 10k ljudi svaki drugi vikend.
Ali, fudbal u Srbiji je podredjen samo jednom klubu, dok su ostali sparing partneri. Ko zeli da dodje i gleda trening utakmicu tog kluba, gde se rezultat zna unapred, a ostale utakmice, tek toliko, da se odigra sezona. Igraci u tim klubovima bez zelje i motiva, slabe tehnike i fizicke spreme.
Ljudi digli ruke od fudbala u svim domacim ligama. Puno sumnji i nestalo poverenje u cistotu sporta.
Vojvodina je na jednoj strani, a svi ostali su na drugoj.Tako je bilo i tako će zauvek ostati.Sve klubove u kojima sam bio igrač ili trener doživljavam kao svoje, kao da su deo mene.Međutim, čast svakome, ali samo je Vojvodina-jedna jedina -V Boškov
Re: Marketing kluba
Da bi se iskreni (ne placeni) navijac vratio na stadion dva su osnovna uslova koja se moraju ispuniti, pa tek onda sve ostalo. A oni su obostrano poverenje i obostrano postovanje. Bez toga bolje nam biti ne mozeMinja wrote: ↑Fri Aug 18, 2023 10:02 pm Da bi ovaj klub vratio ljude na stadion mora puno, puno da radi, i to na terenu. Ovako, mrka kapa. Na ovaj nacin narednih 100 godina necemo imati pun stadion. Visoke cene ulaznica pozivnica su na prazan stadion. Vec vidjeno. Sve se vrti u krug, samo se imena menjaju.

Re: Marketing kluba
Turija,
da li delis miljenje da smo i mi sami sa nasom konstantnom kuknjavom,i trazenje krivca u drugima doprineli ovoj letargiji i nezainteresovanošću ljudi za Vojvodinu.
Pa ljudi mi stalno kukamo i nista nam nije potaman.Svaki k..ac nam smeta.I to svo nezadovoljstvo se polako preliva na ljude igrace itd...
da li delis miljenje da smo i mi sami sa nasom konstantnom kuknjavom,i trazenje krivca u drugima doprineli ovoj letargiji i nezainteresovanošću ljudi za Vojvodinu.
Pa ljudi mi stalno kukamo i nista nam nije potaman.Svaki k..ac nam smeta.I to svo nezadovoljstvo se polako preliva na ljude igrace itd...
moja familija je došla u Vojvodinu pre žaba...
Re: Marketing kluba
Ne delim misljenje.torrente wrote: ↑Sat Aug 19, 2023 8:24 am Turija,
da li delis miljenje da smo i mi sami sa nasom konstantnom kuknjavom,i trazenje krivca u drugima doprineli ovoj letargiji i nezainteresovanošću ljudi za Vojvodinu.
Pa ljudi mi stalno kukamo i nista nam nije potaman.Svaki k..ac nam smeta.I to svo nezadovoljstvo se polako preliva na ljude igrace itd...
Prvo, sto nije u pitanju kuknjava, vec zelja nas navijaca da Klub i igra Vojvodine napreduju.
Drugo, malo ko od njih cita Forum, niti su zainteresovani za misljenje navijaca (vec samo svoj licni interes - cast vrlo retkim izuzecima).
Kako je vec napisao Voja, da bi se iskreni navijaci vratili na stadion treba da se uspostavi to obostrano poverenje i postovanje. A, od toga smo daleko decenijama.
Tri generacije treba da prodju da se promeni svest i odnosi u drustvu i to pod uslovom da se krene u tom pravcu, tj. da postoji zelja i volja. Prva generacija da pokrene proces, druga da joj se prica, da se vaspitava i usmerava, a treca da usvoji i sprovodi u zivotu.
Vojvodina je na jednoj strani, a svi ostali su na drugoj.Tako je bilo i tako će zauvek ostati.Sve klubove u kojima sam bio igrač ili trener doživljavam kao svoje, kao da su deo mene.Međutim, čast svakome, ali samo je Vojvodina-jedna jedina -V Boškov
- Deep Purple
- Posts: 4758
- Joined: Thu Aug 13, 2020 11:42 am
Re: Marketing kluba
@Minja Ti sa Ofkinim obeležjem ne smeš bre na Karaburmu da odeš ej u kraj koji bi trebao ceo da navija za taj Ofk ti ne smeš sa klupskim ili navijačkim rekvizitom, komadom tkanine, da odeš.
Recimo cela Zvezdara bi trebala da bude njihov kraj. Znači Mirijevo, Karaburma itd… A to broji nekih 150.000 hiljada ljudi u celoj opštini. Mislim šta da ti kažem i to nije normalno. Za Ofk bi samo logički posmatrano trebalo da navija bar 20% Beograda ali eto.
Pustili su crni i crveni ozbiljno korenje. Pa mi kada igramo protiv Spartaka u Subotici garantujem ti da bar 40-50% ljudi dolazi ne da podržava Spartak već da navija protiv nas a to su sve blizanački navijači.
Bolesno društvo.
Zemun i Taurunume recimo poštujem i ako i u Zemunu više ljudi navija za blizance nego za njih oni su uspeli da održe duh kraja i kluba, vide se njihovi grafiti i osećaj pripadnosti klubu a Ofk-a je sve izgubila.
Recimo cela Zvezdara bi trebala da bude njihov kraj. Znači Mirijevo, Karaburma itd… A to broji nekih 150.000 hiljada ljudi u celoj opštini. Mislim šta da ti kažem i to nije normalno. Za Ofk bi samo logički posmatrano trebalo da navija bar 20% Beograda ali eto.
Pustili su crni i crveni ozbiljno korenje. Pa mi kada igramo protiv Spartaka u Subotici garantujem ti da bar 40-50% ljudi dolazi ne da podržava Spartak već da navija protiv nas a to su sve blizanački navijači.
Bolesno društvo.
Zemun i Taurunume recimo poštujem i ako i u Zemunu više ljudi navija za blizance nego za njih oni su uspeli da održe duh kraja i kluba, vide se njihovi grafiti i osećaj pripadnosti klubu a Ofk-a je sve izgubila.
- slanobarac
- Posts: 4038
- Joined: Tue Dec 09, 2008 4:57 pm
- Location: Novi Sad
Re: Marketing kluba
Poruka za admina tweeter naloga kluba. Hebao te zbiljić i cela otadžbinska uprava sns-a. 

DOLE UPRAVA! DOLE SKUPŠTINA!
Re: Marketing kluba
Bravo, Minja, za podsecanjeMinja wrote: ↑Sun Aug 20, 2023 1:39 am Ajd jos ovo na moj prethodni post:
Izvor oba pasusa je Wikipedija pa ko veruje...
Чак и у време Другог светског рата није била лоша посета (БСК - Југославија), па је 9. августа 1942. године било 16.000 гледалаца на БСК-овом стадиону. Било је 2 : 1 за БСК. Последњи забележени дерби је одигран 17. септембра 1944. године на стадиону БСК-а пред 7.000 гледалаца, и у њему је славио БСК резултатом 1 : 0.
Тог дана у Београду је била незапамћена хладноћа (1947 година). Читавог дана је падао снег, а и кошава је непрекидно дувала. Температура ваздуха се спустила на минус 19 степени. И поред тога, на стадиону се окупило око 4 000 навијача. Партизан је у овај меч ушао као фаворит, али је Црвене звезде сјајно отворила меч.
Чисто као тривија, ништа више од тога
A evo i kako je Vojvodina prošla:
Preživeli članovi, igrači i članovi uprave na čelu sa dr Kostom Hadžijem, Đurom Živićem, Brankom Milovanovićem i Aleksandrom Kanazirom inicirali su obnovu rada kluba već u jesen 1944. godine. Pod komunističkom diktaturom nisu došli bolji dani za staru damu srpskog fudbala. Zbog toga što su se oko Vojvodine pre II svetskog rata okupljali intelektualci, trgovci, bankari i aristokrate rešeno je u samom partijskom vrhu da se ime kluba mora menjati. Na skupštini kluba u Domu Kulture 24. jula 1946. godine doneta je odluka o fuziji tri kluba: Vojvodine, Slavije i Radničkog a novonastali klub je dobio ime Sloga.
FK Sloga (1948)
Vojvodina ili kako se tada zvala Sloga i pored ovog poteza nije zadobila blagonaklonost komunističkog režima. Nakon lične intervencije generala Koste Nađa i partijskog vrha Vojvodina nije uspela da pobedi skopski Vardar u doigravanju za ulazak u prvu ligu u sezoni 1946/47. godine, jer je ocenjeno da Makedonija mora da ima prvoligaša.
Da ne zaboravimo, Vojvodina je bila ugašena od stane okupatora i nije postojala u periodu 1941-1944.



Vojvodina je na jednoj strani, a svi ostali su na drugoj.Tako je bilo i tako će zauvek ostati.Sve klubove u kojima sam bio igrač ili trener doživljavam kao svoje, kao da su deo mene.Međutim, čast svakome, ali samo je Vojvodina-jedna jedina -V Boškov
Re: Marketing kluba
Sve ovo gore napisano treba da nam služi na ponos i uvek ga treba isticati, bez obzira kome se dopada a kome ne. U stvari baš zato. Uvek i iznova. Da se nikad ne zaboravi ko smo mi a ko su oni. Prošlost ne mogu izmeniti bez obzira na sve bljuvotine njihovih propagandnih mašinerija, odnosno primerenije bi bilo reći agitpropa jer su iz tog šinjela ispali.
Re: Marketing kluba
Ko smo mi, a ko su oni? I sta ako smo mi dosli 45.? Jesmo onda i mi mi? Ili smo mi oni? I koliko krvnih zrnaca je potrebno da bi mi bili mi, a ne oni?
Ili ne znamo da je Beograd tokom drugog svetskog rata i dalje bio u Srbiji kojom su vladali kvislinzi, a da je Novi Sad bio deo Madjarske?
Sramotnih nekoliko redova.
Ili ne znamo da je Beograd tokom drugog svetskog rata i dalje bio u Srbiji kojom su vladali kvislinzi, a da je Novi Sad bio deo Madjarske?
Sramotnih nekoliko redova.
Re: Marketing kluba
Mi smo klub koji je nastao od onog građanskog, učenog i civilizovanog, a pri tome sasvim jasno nacionalno profilisanog, dok su oni nastali u vreme kad je sve to takvo bukvalno uništavano i ubijano u tom Beogradu, a čija je omladina kao topovsko meso isporučivana na sremski front da bi se oslobodio prostor za neke druge koji su postali njihova baza. Oni su nastali od tih i takvih, koji su na krilima sovjetskih tenkova koji su ih i doveli u Beograd okupirali dedinjske i druge vile, isterali, pozatvarali i poubijali sve koji im nisu pripadali i zavladali svime, pa i sportom. Mi građnski i izvorni, izraz volje običnih ljudi kao osnivača, a oni nametnuti od najgore partizanštine i razbojnika i ubica. To je ta suštinska razlika između nas i njih i to treba isticati stalno, jer kako su nastali krađom, otimanjem i nasiljem tako se i ponašaju sve do danas. To je ono što ja vidim kao sramotno ako već nekom nije jasno.