Deep Purple wrote: ↑Tue Feb 06, 2024 9:13 am
Meni je brat od strica juče poslao “story” od ove Marine Višković u našem dresu a on je 30+ znači prijatelju ovde nisu problem generacije već se izgleda narod loži na “ovo”.
Naravno da se narod loži. Pitanje je šta se želi napraviti od kluba, kakva slika i imidž. Da ne spominjem da Voša ima svoj brend, a to je istorija i vrednosti.
Graditi marketing na ovome je besmisleno iz više razloga.
Ovo je teren koji se graniči sa neukusom, dakle nije se prešla granica, ali jasna je poruka i ciljna grupa. Ta ciljna grupa nikada neće početi navijati za Vošu, makar im stavili i gole ribe.
Drugo, ovo je za likove od 16, pa naviše, a ti su već odabrali stranu i neće je menjati. Pogrešna ciljna grupa.
Treće, nije u prvom planu FKV, već same žene. Mislim da je to diskutabilno sa više aspekata.
Ciljna grupa marketig tima treba da bude:
- postojeći navijači i kako ih vratiti na stadion (ovo neće)
- novi klinci, baš klinci