
Marketing kluba
Re: Marketing kluba
Od nazad, meni izgledaju jos bolje


Re: Marketing kluba
I ja sam primetio da od nazad izgledaju bolje. Iako su svakako užasni.
Čak bi i ovo sa sponzorima moglo biti problematično. Koliko sam čuo, UEFA propisuje koliko tačno cm u širinu i visinu isti mogu zauzimati na dresu. Ponavljam - čuo samo.
POŠTO OBRAZ ???!!!
- Red Marquis
- Moderator
- Posts: 4157
- Joined: Sun Nov 09, 2008 4:49 pm
- Location: West Side
Re: Marketing kluba
U pravi si za propis. Ja sam zaboravio tacne dimenzije ali mislim da ne sme ni 2 sponzora da idu ma dres.
I ja sam se pitao sta je ovo sa bojom, kao da su temperama stampali. A koliko znam brojevi se rade folijama i lepe se presom, nije mi jasno odakle se boja razliva.
Re: Marketing kluba
budababa wrote: ↑Sun Jul 21, 2024 11:33 am Zbiljić je šarlatan i čovek bez ukusa, anti-marketing za pojam marketinga, čovek kome bi svaki putujući trgovac prodao go**o u ukrasnom celofanu. Nemam ni trunke sumnje da je on aminovao ovo i još se hvalio "kakav smo posao napravili". Da je ovo neka "specijalna edicija" za gostovanje po seoskim slavama, pa 'ajde nekako, ali prva garnitura... Svetogrđe.
Lepo rečeno.

POŠTO OBRAZ ???!!!
-
- Posts: 748
- Joined: Mon Sep 04, 2023 6:24 pm
Re: Marketing kluba
Nisam stigao ranije da bilo šta napišem.
Kao neko ko je radio na izradi jednog brand book-a, a i izvodio enterijere za drugu kompaniju po njihovom brand book-u izneću neku analizu, a ne subjektivno mišljnje.
Prvo, dresovi nisu obična garderoba, već spadaju u kategoriju radnih uniformi i tako im se mora pristupati.
Naravno, svaki čovek, navijač ima pravo da prosto oceni "sviđa mi se" ili " ne sviđa mi se", ali tu postoji više od toga.
Cilj radne uniforme je da prezentuje vrednosti brenda kroz garderobu i naravno da budu prepoznatljivi.
Kada kažem prpoznatljivi cilj je da kada vidiš čoveka u određenoj uniformi odmah ti bude jasno iz koje firme/kompanije dolazi.
Da povučem paralelu sa sportskom opremom, kada se vidi dres iz daljine i bez grba mora odmah biti jasno koji klub je u pitanju.
Naravno ima klubova sa sličnim bojama, ali nećemo biti bukvalni.
To je primarni cilj koji mora biti zadovoljne.
Sami ocenite kada biste videli naš dres bez grba da li bi bilo jasno koji klub je u pitanju (ili ste to već uradili).
Dalje, uglavnom iza svakog vizuelnog identiteta (možda zabraniti ovu reč na forumu na neko vreme) stoji neka priča.
Znamo koja je naša.
Digresija, dok sam imao tviter pratio sam tamo Slaviju i mogu reći da rade jako dobar merketing i klub i navijači.
Postovao je i Grbavica.021 pa procenite i sami.
Naravno, da je u dizajnu sve dozvoljeno, pa tako i igrati se sa podelama, vertikalnim, dijagonalnim, horizontalnim.
Međutim, uvek mora biti jasno ono što sam naveo u prvom delu, a to je prepoznatljivost.
Dakle, podela nije uklesana u kamenu, ali da bi iz vertikale prešao u horizontalu, a zadržao suštinu moraš biti majstor svog zanata.
Komša, @Grbavica.021 je to fenomenalno uradio sa grafitom u Sonji (njegova profilna slika)
Odatle proizilazi komentar da dresovi izgledaju bolje od nazad, jer je taj redosled nama logičan i logičniji našem klubu.
A verujte moglo se to lako rešiti da takav raspored bude i napred i nazad.
Obzirom da se reklama sponzora neću doticati ovo je poslednje.
Upotreba loga i simbola, a u našem slučaju grba i plave zvezda.
Staviti grb ili plavu zvezdu je zaista svejedno, jer i jedno i drugo predstvalja FKV.
To nam daje slobodu u kreacijama.
Ono što se mora voditi računa jeste kada se uvode dodatni motivi.
Dodatni motiv u našem slučaju je zlatna dijagonalna traka ili kako ja čitam ovaj motiv to je zlatna pobednička lenta.
Ta dijagonala dodatno u sebi nosi ispis "Slavno ime ima ona".
Načinjena je početnička greška gde su se grb i lenta preklopili i grb je prekinuo lentu i slova.
Na taj način su dva simbola stavljena u "sukob".
Dijagonale se ne prate, prekidaju se.
Kada postoji neravnoteža, čoveku nije vizuleno ugodno iako ne zna odakle potiče ta neugodnost.
Isto tako, ako tonovi crvene na dresu i grbu nisu isti, to je druga početnička greška.
Dozvoljeno je da ne budu isti, ali mora biti jasno da se tako htelo (neće svako razumeti zašto).
@Stex, ti kada si radio dresove za Proleter i sam si rekao da si se naslonio na redizajnirani grb i odatle verovatno potiče veća harmoničnost tih dresova od ovih naših sadašnjih.
Kao neko ko je radio na izradi jednog brand book-a, a i izvodio enterijere za drugu kompaniju po njihovom brand book-u izneću neku analizu, a ne subjektivno mišljnje.
Prvo, dresovi nisu obična garderoba, već spadaju u kategoriju radnih uniformi i tako im se mora pristupati.
Naravno, svaki čovek, navijač ima pravo da prosto oceni "sviđa mi se" ili " ne sviđa mi se", ali tu postoji više od toga.
Cilj radne uniforme je da prezentuje vrednosti brenda kroz garderobu i naravno da budu prepoznatljivi.
Kada kažem prpoznatljivi cilj je da kada vidiš čoveka u određenoj uniformi odmah ti bude jasno iz koje firme/kompanije dolazi.
Da povučem paralelu sa sportskom opremom, kada se vidi dres iz daljine i bez grba mora odmah biti jasno koji klub je u pitanju.
Naravno ima klubova sa sličnim bojama, ali nećemo biti bukvalni.
To je primarni cilj koji mora biti zadovoljne.
Sami ocenite kada biste videli naš dres bez grba da li bi bilo jasno koji klub je u pitanju (ili ste to već uradili).
Dalje, uglavnom iza svakog vizuelnog identiteta (možda zabraniti ovu reč na forumu na neko vreme) stoji neka priča.
Znamo koja je naša.
Digresija, dok sam imao tviter pratio sam tamo Slaviju i mogu reći da rade jako dobar merketing i klub i navijači.
Postovao je i Grbavica.021 pa procenite i sami.
Naravno, da je u dizajnu sve dozvoljeno, pa tako i igrati se sa podelama, vertikalnim, dijagonalnim, horizontalnim.
Međutim, uvek mora biti jasno ono što sam naveo u prvom delu, a to je prepoznatljivost.
Dakle, podela nije uklesana u kamenu, ali da bi iz vertikale prešao u horizontalu, a zadržao suštinu moraš biti majstor svog zanata.
Komša, @Grbavica.021 je to fenomenalno uradio sa grafitom u Sonji (njegova profilna slika)


Odatle proizilazi komentar da dresovi izgledaju bolje od nazad, jer je taj redosled nama logičan i logičniji našem klubu.
A verujte moglo se to lako rešiti da takav raspored bude i napred i nazad.
Obzirom da se reklama sponzora neću doticati ovo je poslednje.
Upotreba loga i simbola, a u našem slučaju grba i plave zvezda.
Staviti grb ili plavu zvezdu je zaista svejedno, jer i jedno i drugo predstvalja FKV.
To nam daje slobodu u kreacijama.
Ono što se mora voditi računa jeste kada se uvode dodatni motivi.
Dodatni motiv u našem slučaju je zlatna dijagonalna traka ili kako ja čitam ovaj motiv to je zlatna pobednička lenta.
Ta dijagonala dodatno u sebi nosi ispis "Slavno ime ima ona".
Načinjena je početnička greška gde su se grb i lenta preklopili i grb je prekinuo lentu i slova.
Na taj način su dva simbola stavljena u "sukob".
Dijagonale se ne prate, prekidaju se.
Kada postoji neravnoteža, čoveku nije vizuleno ugodno iako ne zna odakle potiče ta neugodnost.
Isto tako, ako tonovi crvene na dresu i grbu nisu isti, to je druga početnička greška.
Dozvoljeno je da ne budu isti, ali mora biti jasno da se tako htelo (neće svako razumeti zašto).
@Stex, ti kada si radio dresove za Proleter i sam si rekao da si se naslonio na redizajnirani grb i odatle verovatno potiče veća harmoničnost tih dresova od ovih naših sadašnjih.
- Grbavica.021*
- Posts: 5692
- Joined: Mon Jan 31, 2022 12:25 pm
- Location: двора
Re: Marketing kluba
+1Savcic Luka wrote: ↑Mon Jul 22, 2024 12:43 am Nisam stigao ranije da bilo šta napišem.
Kao neko ko je radio na izradi jednog brand book-a, a i izvodio enterijere za drugu kompaniju po njihovom brand book-u izneću neku analizu, a ne subjektivno mišljnje.
Prvo, dresovi nisu obična garderoba, već spadaju u kategoriju radnih uniformi i tako im se mora pristupati.
Naravno, svaki čovek, navijač ima pravo da prosto oceni "sviđa mi se" ili " ne sviđa mi se", ali tu postoji više od toga.
Cilj radne uniforme je da prezentuje vrednosti brenda kroz garderobu i naravno da budu prepoznatljivi.
Kada kažem prpoznatljivi cilj je da kada vidiš čoveka u određenoj uniformi odmah ti bude jasno iz koje firme/kompanije dolazi.
Da povučem paralelu sa sportskom opremom, kada se vidi dres iz daljine i bez grba mora odmah biti jasno koji klub je u pitanju.
Naravno ima klubova sa sličnim bojama, ali nećemo biti bukvalni.
To je primarni cilj koji mora biti zadovoljne.
Sami ocenite kada biste videli naš dres bez grba da li bi bilo jasno koji klub je u pitanju (ili ste to već uradili).
Dalje, uglavnom iza svakog vizuelnog identiteta (možda zabraniti ovu reč na forumu na neko vreme) stoji neka priča.
Znamo koja je naša.
Digresija, dok sam imao tviter pratio sam tamo Slaviju i mogu reći da rade jako dobar merketing i klub i navijači.
Postovao je i Grbavica.021 pa procenite i sami.
Naravno, da je u dizajnu sve dozvoljeno, pa tako i igrati se sa podelama, vertikalnim, dijagonalnim, horizontalnim.
Međutim, uvek mora biti jasno ono što sam naveo u prvom delu, a to je prepoznatljivost.
Dakle, podela nije uklesana u kamenu, ali da bi iz vertikale prešao u horizontalu, a zadržao suštinu moraš biti majstor svog zanata.
Komša, @Grbavica.021 je to fenomenalno uradio sa grafitom u Sonji (njegova profilna slika)![]()
![]()
Odatle proizilazi komentar da dresovi izgledaju bolje od nazad, jer je taj redosled nama logičan i logičniji našem klubu.
A verujte moglo se to lako rešiti da takav raspored bude i napred i nazad.
Obzirom da se reklama sponzora neću doticati ovo je poslednje.
Upotreba loga i simbola, a u našem slučaju grba i plave zvezda.
Staviti grb ili plavu zvezdu je zaista svejedno, jer i jedno i drugo predstvalja FKV.
To nam daje slobodu u kreacijama.
Ono što se mora voditi računa jeste kada se uvode dodatni motivi.
Dodatni motiv u našem slučaju je zlatna dijagonalna traka ili kako ja čitam ovaj motiv to je zlatna pobednička lenta.
Ta dijagonala dodatno u sebi nosi ispis "Slavno ime ima ona".
Načinjena je početnička greška gde su se grb i lenta preklopili i grb je prekinuo lentu i slova.
Na taj način su dva simbola stavljena u "sukob".
Dijagonale se ne prate, prekidaju se.
Kada postoji neravnoteža, čoveku nije vizuleno ugodno iako ne zna odakle potiče ta neugodnost.
Isto tako, ako tonovi crvene na dresu i grbu nisu isti, to je druga početnička greška.
Dozvoljeno je da ne budu isti, ali mora biti jasno da se tako htelo (neće svako razumeti zašto).
@Stex, ti kada si radio dresove za Proleter i sam si rekao da si se naslonio na redizajnirani grb i odatle verovatno potiče veća harmoničnost tih dresova od ovih naših sadašnjih.

Re: Marketing kluba
Hoće li obznaniti i gostujuću garnitutu, ili će nas držati u neizvesnosti do utakmice s Ajaksom? 

- Uvek sa tobom
- Posts: 1978
- Joined: Wed Jun 24, 2009 12:05 pm
- Location: Мали југ
Re: Marketing kluba
Чувају је да шокирају и нас и противника

Други долазе... одлазе... али ми смо УВЕК СА ТОБОМ !
УПРАВА НАПОЉЕ !
УПРАВА НАПОЉЕ !
- Red Marquis
- Moderator
- Posts: 4157
- Joined: Sun Nov 09, 2008 4:49 pm
- Location: West Side
Re: Marketing kluba
https://www.fkvojvodina.rs/obavestenje- ... -ulaznica/
"Фудбалски клуб Војводина обавештава своје навијаче да су сезонске улазнице у продаји још данас.
Сезонске улазнице по ценама од 4.500 рсд (запад) и 2.500 (исток) могу се купити у просторијама Гигстикс-а у Париском магазину у улици Краља Александра 12.
Ко не стигне да купи сезонску улазницу до краја дана, у следећој тури током августа, биће поново пуштене у продају, а термини и информације биће накнадно саопштени."
Meni ovaj klub ništa nije jasan. Ko još prekida sa izdavanjem sezonskih usred leta i godišnjih? Moj primer, došao sam u Gigstix, naravno na neki od onih plus 40 dana, klime nema dole, i pola sata drndanja, ispostavi se da im štampač crkao (ovo mi se isto desilo tamo pre dve godine,isto leto bilo, i isto sezonska). I kao dođi sutra, jeste doću ti opet na sto stepeni. I sad, nisam bio tu ovih dana,i danas treba da letim jer su oni navrat nanos rešili da prestanu sa izdavanjem sezonskih na koju nedelju.
Šta, fale vam sezonske, menjaćete cene, Gigstix ide na godišnji, koji je scenario?
Jebo vas i Gigstix i vaš ceo marketing.
"Фудбалски клуб Војводина обавештава своје навијаче да су сезонске улазнице у продаји још данас.
Сезонске улазнице по ценама од 4.500 рсд (запад) и 2.500 (исток) могу се купити у просторијама Гигстикс-а у Париском магазину у улици Краља Александра 12.
Ко не стигне да купи сезонску улазницу до краја дана, у следећој тури током августа, биће поново пуштене у продају, а термини и информације биће накнадно саопштени."
Meni ovaj klub ništa nije jasan. Ko još prekida sa izdavanjem sezonskih usred leta i godišnjih? Moj primer, došao sam u Gigstix, naravno na neki od onih plus 40 dana, klime nema dole, i pola sata drndanja, ispostavi se da im štampač crkao (ovo mi se isto desilo tamo pre dve godine,isto leto bilo, i isto sezonska). I kao dođi sutra, jeste doću ti opet na sto stepeni. I sad, nisam bio tu ovih dana,i danas treba da letim jer su oni navrat nanos rešili da prestanu sa izdavanjem sezonskih na koju nedelju.
Šta, fale vam sezonske, menjaćete cene, Gigstix ide na godišnji, koji je scenario?
Jebo vas i Gigstix i vaš ceo marketing.
Io odio Belgrado
- Deep Purple
- Posts: 4772
- Joined: Thu Aug 13, 2020 11:42 am
Re: Marketing kluba
Ne znam kakva je situacija i ideja oko objavljivanja, drugu garnituru smo dobili istu kao i jedan poznati evropski klub, ponudili su nama i njima isto na osnovu želja koje smo imali, treća garnitura je po meni prelepa makar prema opisu ljudi koji su imali priliku da vide dres ili šablon kako već.
Glupo bi bilo da bilo šta drugo kažem u vezi dresova i otkrivam mada nisam ih ni ja video pa nemam predstavu kako će sve to izgledali kao finalni produkt.
- Mare_Liman
- Posts: 2353
- Joined: Fri Jun 16, 2023 8:21 pm
- Location: Лиман III
Re: Marketing kluba
Иста ситуација, ишао у 1 поподне по највећем сунцу, 40 и кусур степени, ја цео мокар дошао, силазим коначно, кажем за сезонску, кад оно не ради штампач за сезонске, ја реко је л реално ово, на сву срећу прорадио па нисам био у ситуацији ко и ти...Red Marquis wrote: ↑Mon Jul 22, 2024 1:14 pm https://www.fkvojvodina.rs/obavestenje- ... -ulaznica/
Moj primer, došao sam u Gigstix, naravno na neki od onih plus 40 dana, klime nema dole, i pola sata drndanja, ispostavi se da im štampač crkao (ovo mi se isto desilo tamo pre dve godine,isto leto bilo, i isto sezonska). I kao dođi sutra, jeste doću ti opet na sto stepeni. I sad, nisam bio tu ovih dana,i danas treba da letim jer su oni navrat nanos rešili da prestanu sa izdavanjem sezonskih na koju nedelju.
Šta, fale vam sezonske, menjaćete cene, Gigstix ide na godišnji, koji je scenario?
Jebo vas i Gigstix i vaš ceo marketing.
"Војводина је на једној страни, а сви остали су на другој, тако је увек било и тако ће заувек остати."
Re: Marketing kluba
Jedino logicno sto mi pada na pamet je da je broj prodatih ulaznica dostigao kapacitet stadiona TSC-a. Pa da bi se izbegla situacija da neko ima sezonsku, a ne moze uci na tribinu, privremeno obustavljaju prodaju, dok se ne zavrsi nas stadion.Red Marquis wrote: ↑Mon Jul 22, 2024 1:14 pm Meni ovaj klub ništa nije jasan. Ko još prekida sa izdavanjem sezonskih usred leta i godišnjih? Moj primer, došao sam u Gigstix, naravno na neki od onih plus 40 dana, klime nema dole, i pola sata drndanja, ispostavi se da im štampač crkao (ovo mi se isto desilo tamo pre dve godine,isto leto bilo, i isto sezonska). I kao dođi sutra, jeste doću ti opet na sto stepeni. I sad, nisam bio tu ovih dana,i danas treba da letim jer su oni navrat nanos rešili da prestanu sa izdavanjem sezonskih na koju nedelju.
Šta, fale vam sezonske, menjaćete cene, Gigstix ide na godišnji, koji je scenario?
Jebo vas i Gigstix i vaš ceo marketing.
Ako nije to u pitanju, onda je zaista pravi amaterizam. Razumeo bih da narednih dana/nedelja igramo kod kuce sa blizancima, pa da se spreci da oni uzimaju nase sezonske... ali ovako ne vidim stvarno ni jedno drugo logicno objasnjenje.
Re: Marketing kluba
Ja sam van zemlje otišao pre puštanja sezonskih u prodaju i nisam i dalje tu. Hvala klubu!!!
POŠTO OBRAZ ???!!!
Re: Marketing kluba
Koliko se ja sećam i pred Sampdoriju je prodaja sezonskih karata bila stopirana, pretpostavljam da će karte za Ajax biti paprene, pa će sezonske biti jeftinije od karte i onda ne bi imali kontrolu nad količinom prodatih karata jer je kapacitet u Topoli jako mali.
E sad pitanje je zašto ovo obaveštenje nije objavljeno pre nedelju dana, ovo danas za danas nema smisla.
E sad pitanje je zašto ovo obaveštenje nije objavljeno pre nedelju dana, ovo danas za danas nema smisla.