Re: Marketing kluba
Posted: Sun Jul 21, 2024 8:23 pm
Od nazad, meni izgledaju jos bolje


A short text to describe your forum
https://www.fkvojvodina.com/forum/
Čak bi i ovo sa sponzorima moglo biti problematično. Koliko sam čuo, UEFA propisuje koliko tačno cm u širinu i visinu isti mogu zauzimati na dresu. Ponavljam - čuo samo.
U pravi si za propis. Ja sam zaboravio tacne dimenzije ali mislim da ne sme ni 2 sponzora da idu ma dres.
budababa wrote: ↑Sun Jul 21, 2024 11:33 am Zbiljić je šarlatan i čovek bez ukusa, anti-marketing za pojam marketinga, čovek kome bi svaki putujući trgovac prodao go**o u ukrasnom celofanu. Nemam ni trunke sumnje da je on aminovao ovo i još se hvalio "kakav smo posao napravili". Da je ovo neka "specijalna edicija" za gostovanje po seoskim slavama, pa 'ajde nekako, ali prva garnitura... Svetogrđe.
+1Savcic Luka wrote: ↑Mon Jul 22, 2024 12:43 am Nisam stigao ranije da bilo šta napišem.
Kao neko ko je radio na izradi jednog brand book-a, a i izvodio enterijere za drugu kompaniju po njihovom brand book-u izneću neku analizu, a ne subjektivno mišljnje.
Prvo, dresovi nisu obična garderoba, već spadaju u kategoriju radnih uniformi i tako im se mora pristupati.
Naravno, svaki čovek, navijač ima pravo da prosto oceni "sviđa mi se" ili " ne sviđa mi se", ali tu postoji više od toga.
Cilj radne uniforme je da prezentuje vrednosti brenda kroz garderobu i naravno da budu prepoznatljivi.
Kada kažem prpoznatljivi cilj je da kada vidiš čoveka u određenoj uniformi odmah ti bude jasno iz koje firme/kompanije dolazi.
Da povučem paralelu sa sportskom opremom, kada se vidi dres iz daljine i bez grba mora odmah biti jasno koji klub je u pitanju.
Naravno ima klubova sa sličnim bojama, ali nećemo biti bukvalni.
To je primarni cilj koji mora biti zadovoljne.
Sami ocenite kada biste videli naš dres bez grba da li bi bilo jasno koji klub je u pitanju (ili ste to već uradili).
Dalje, uglavnom iza svakog vizuelnog identiteta (možda zabraniti ovu reč na forumu na neko vreme) stoji neka priča.
Znamo koja je naša.
Digresija, dok sam imao tviter pratio sam tamo Slaviju i mogu reći da rade jako dobar merketing i klub i navijači.
Postovao je i Grbavica.021 pa procenite i sami.
Naravno, da je u dizajnu sve dozvoljeno, pa tako i igrati se sa podelama, vertikalnim, dijagonalnim, horizontalnim.
Međutim, uvek mora biti jasno ono što sam naveo u prvom delu, a to je prepoznatljivost.
Dakle, podela nije uklesana u kamenu, ali da bi iz vertikale prešao u horizontalu, a zadržao suštinu moraš biti majstor svog zanata.
Komša, @Grbavica.021 je to fenomenalno uradio sa grafitom u Sonji (njegova profilna slika)![]()
![]()
Odatle proizilazi komentar da dresovi izgledaju bolje od nazad, jer je taj redosled nama logičan i logičniji našem klubu.
A verujte moglo se to lako rešiti da takav raspored bude i napred i nazad.
Obzirom da se reklama sponzora neću doticati ovo je poslednje.
Upotreba loga i simbola, a u našem slučaju grba i plave zvezda.
Staviti grb ili plavu zvezdu je zaista svejedno, jer i jedno i drugo predstvalja FKV.
To nam daje slobodu u kreacijama.
Ono što se mora voditi računa jeste kada se uvode dodatni motivi.
Dodatni motiv u našem slučaju je zlatna dijagonalna traka ili kako ja čitam ovaj motiv to je zlatna pobednička lenta.
Ta dijagonala dodatno u sebi nosi ispis "Slavno ime ima ona".
Načinjena je početnička greška gde su se grb i lenta preklopili i grb je prekinuo lentu i slova.
Na taj način su dva simbola stavljena u "sukob".
Dijagonale se ne prate, prekidaju se.
Kada postoji neravnoteža, čoveku nije vizuleno ugodno iako ne zna odakle potiče ta neugodnost.
Isto tako, ako tonovi crvene na dresu i grbu nisu isti, to je druga početnička greška.
Dozvoljeno je da ne budu isti, ali mora biti jasno da se tako htelo (neće svako razumeti zašto).
@Stex, ti kada si radio dresove za Proleter i sam si rekao da si se naslonio na redizajnirani grb i odatle verovatno potiče veća harmoničnost tih dresova od ovih naših sadašnjih.
Ne znam kakva je situacija i ideja oko objavljivanja, drugu garnituru smo dobili istu kao i jedan poznati evropski klub, ponudili su nama i njima isto na osnovu želja koje smo imali, treća garnitura je po meni prelepa makar prema opisu ljudi koji su imali priliku da vide dres ili šablon kako već.
Иста ситуација, ишао у 1 поподне по највећем сунцу, 40 и кусур степени, ја цео мокар дошао, силазим коначно, кажем за сезонску, кад оно не ради штампач за сезонске, ја реко је л реално ово, на сву срећу прорадио па нисам био у ситуацији ко и ти...Red Marquis wrote: ↑Mon Jul 22, 2024 1:14 pm https://www.fkvojvodina.rs/obavestenje- ... -ulaznica/
Moj primer, došao sam u Gigstix, naravno na neki od onih plus 40 dana, klime nema dole, i pola sata drndanja, ispostavi se da im štampač crkao (ovo mi se isto desilo tamo pre dve godine,isto leto bilo, i isto sezonska). I kao dođi sutra, jeste doću ti opet na sto stepeni. I sad, nisam bio tu ovih dana,i danas treba da letim jer su oni navrat nanos rešili da prestanu sa izdavanjem sezonskih na koju nedelju.
Šta, fale vam sezonske, menjaćete cene, Gigstix ide na godišnji, koji je scenario?
Jebo vas i Gigstix i vaš ceo marketing.
Jedino logicno sto mi pada na pamet je da je broj prodatih ulaznica dostigao kapacitet stadiona TSC-a. Pa da bi se izbegla situacija da neko ima sezonsku, a ne moze uci na tribinu, privremeno obustavljaju prodaju, dok se ne zavrsi nas stadion.Red Marquis wrote: ↑Mon Jul 22, 2024 1:14 pm Meni ovaj klub ništa nije jasan. Ko još prekida sa izdavanjem sezonskih usred leta i godišnjih? Moj primer, došao sam u Gigstix, naravno na neki od onih plus 40 dana, klime nema dole, i pola sata drndanja, ispostavi se da im štampač crkao (ovo mi se isto desilo tamo pre dve godine,isto leto bilo, i isto sezonska). I kao dođi sutra, jeste doću ti opet na sto stepeni. I sad, nisam bio tu ovih dana,i danas treba da letim jer su oni navrat nanos rešili da prestanu sa izdavanjem sezonskih na koju nedelju.
Šta, fale vam sezonske, menjaćete cene, Gigstix ide na godišnji, koji je scenario?
Jebo vas i Gigstix i vaš ceo marketing.