Poenta je da funkcija prodavnice ne sme (a u Srbiji i nije) biti zarada, vec stvar promocije kluba. A ta stvar je mnogo vaznija od neke simbolicne zarade koju je Minja vec pomenuo. Opet, kao sto sam vec jednom naglasio, kada bi klub bio ozbiljan po ovom pitanju i otvorio šop u centru grada, prilicno sam uveren da bi lagano poslovao u plusu...podbara wrote:Баш тако, ја мислим да нам радња као посебна пословна јединица не треба због економске рентабилности. Ми причамо о циљној групи од 500+ људи, ако узмемо у обзир порезе,доприносе јасно је да за такву работу нема рачунице. Радња би могла да заживи ако би била отворена у комбинацији са неком кафаном на стадиону.
Marketing kluba
Re: Marketing kluba
POŠTO OBRAZ ???!!!
Re: Marketing kluba
+1Milan wrote: Poenta je da funkcija prodavnice ne sme (a u Srbiji i nije) biti zarada, vec stvar promocije kluba. A ta stvar je mnogo vaznija od neke simbolicne zarade koju je Minja vec pomenuo. Opet, kao sto sam vec jednom naglasio, kada bi klub bio ozbiljan po ovom pitanju i otvorio šop u centru grada, prilicno sam uveren da bi lagano poslovao u plusu...
Uz dobar marketing i zanimljive stvarcice koje bi se nudile, sigurno bi islo.
Recimo, u shopu bi se pored raznih stvari vezanih za FKV mogli prodavati i neki suveniri vezani za grad/regiju.
Re: Marketing kluba
Potpuno se slazem sa Minjom, Milanom i Salvadorom.Salvador wrote:+1Milan wrote: Poenta je da funkcija prodavnice ne sme (a u Srbiji i nije) biti zarada, vec stvar promocije kluba. A ta stvar je mnogo vaznija od neke simbolicne zarade koju je Minja vec pomenuo. Opet, kao sto sam vec jednom naglasio, kada bi klub bio ozbiljan po ovom pitanju i otvorio šop u centru grada, prilicno sam uveren da bi lagano poslovao u plusu...
Uz dobar marketing i zanimljive stvarcice koje bi se nudile, sigurno bi islo.
Recimo, u shopu bi se pored raznih stvari vezanih za FKV mogli prodavati i neki suveniri vezani za grad/regiju.
To sto prodavnica u startu, verovatno, ne bi bila profitabilna je kap u moru troskova koje ima Klub, ali je zato nemerljiva korist od promocije Vojvodine.
Svaka reklama (investicija) se prvo placa, a posle isplacuje.Samo npr. za Exit, kakvu bi promociju napravili, pa i za svakog stranca koji dodje u Novi Sad, a voli fudbal, bio bi to pun pogodak.Jos kada bi, kako napisa Salvador, bilo u sopu i nesto lokalno-regionalno, sigurno bi u buducnosti sop bio isplativ.Novosadjani mora da shvate u da u svom gradu imaju svoj klub i da se susrecu sa njegovim obelezjima svakodnevno.Kad to zazivi, bice sop vise nego isplativ.
Malo klubova, i u velikim drzavama, ima znacajan prihod od rekvizita.Pa, ni blizanci ovde ne zive od prodaje dresova.Sever crvenog blizanca je u domacem takmicenju popunjen samo kad je besplatan ili u duelu s bratom rodjenim.
Vojvodina je na jednoj strani, a svi ostali su na drugoj.Tako je bilo i tako će zauvek ostati.Sve klubove u kojima sam bio igrač ili trener doživljavam kao svoje, kao da su deo mene.Međutim, čast svakome, ali samo je Vojvodina-jedna jedina -V Boškov
Re: Marketing kluba
Ne nose svuda,osim u zemljama bez,u ovom slucaju fudbalskog,identiteta.Posto ti pise da si preko okeana,pretpostavljam da si u Kanadi u kojoj je naravno milion nacija pa nije ni cudo da se razni Kinezi,Indijci pale na Mesija,Ronalda...Isto se odnosi i na klince koji se svuda u svetu pale na zvucna imena pa cak i na boju dresa i slicno.Ja govorim o normalnim zemljama u smislu fudbala.Nadji u Danskoj,Holandiji,Poljskoj,Brazilu-bilo gde da neko nosi tudj dres,osim klinaca.Jako tesko.A ovde ogromna vecina nosi tudje a nema svoje,koje je usput i jeftinije.Paradoks kakav se desava samo u ovakvim banana drzavama.Cena od 3500 za original dres je sasvim u redu,malo bolja markirana majica je skuplja.Lepo je neko otprilike napisao-nemoj pusiti 15 dana i kupis dres koji ce ti trajati bar 5 godina.Uostalom kome je skup dres,pravac shop ima odlicnih majci za oko soma.Nesto ne vidim da se masa pretrgla i od te kupovine...Radoye wrote:Nose svuda tudje, ne sekiraj se. Ja svaki dan prodjem na ulici pored jedno 10-tak Mesija, po 5-6 Runija i CR7 i pokojeg Svajnstajgera, sto kosookih sto malko nagaravljenih sa sve turbanima, svi krivonogi u zivotu nisu za loptom potrcali a svi - Mesi. Ne moze se danas pobeci od fudbalske industrije, to se deci od malih nogu pumpa u glavu, samo Barsa, Real, Bajern, oba Mancestera, Arsenal, Celsi, Milan, Lacio, reprezentacije Argentine, Brazila, Nemacke, samo to valja, sve ostalo je sranje, kupujte dresove za po 200 evra, jeftino, navali narode...Grouch wrote:Problem je u nasoj kulturi jer nasi ljudi vise vole tudje nego svoje.Jedino ovde u Srbiji ljudi masovno nose dresove,trenerke,majice raznih tudjih klubova i reprezentacija a ne nose svojih.Punimo tudje budzete.Teska bolest koju treba leciti.
- gospodinFKV
- Posts: 5447
- Joined: Sun Apr 01, 2012 1:06 pm
- Location: gde treba
Re: Marketing kluba
Pa imas i kod nas razvijen fudbalski indentitet, pa opet nailazis na Mesija, Ronalda,...isto kao sto smo i ranije svi imali dres Sevcenka, Figa, Raula,... To je sasvim normalna stvar.
Cena od 3500din nije problem. Problem se javlja kod onog momenta gde nasi ljudi cenu dresova cesto gledaju kroz kvalitet fudbala i lige. Naravno, fiksna cena od 3500din je samoubistvo naseg marketinga, ako hocemo da se drzimo modernog fudbala i biznisa u okviru istog. Prekopirajte bilo koji premijeligaski klub, ne moramo ni shop imati, moze sve preko neta, pa kupite fazone popusta, praznika, negovanja porodicne tradicije,...tipa - deda, sin, unuk plate 2 dresa, dobije se 3. gratis; kupis umbro patike, dobijes vaucer za dres; kupis patike i dres, dobijes sorc gratis; dan zaljubljenih - svaka cura koja kupi dres za decka, dobije 30-40% popusta na isti...
To su okeani mogucnosti. Vec sam rekao - dovoljno je samo prekopirati neciji fazon i vec smo miljama daleko od ostatka lige, i u vrhu regiona. Samo treba razmisliti na duze od 5min i lapo metra dalje od sopstvenog dzepa i interesa...
Cena od 3500din nije problem. Problem se javlja kod onog momenta gde nasi ljudi cenu dresova cesto gledaju kroz kvalitet fudbala i lige. Naravno, fiksna cena od 3500din je samoubistvo naseg marketinga, ako hocemo da se drzimo modernog fudbala i biznisa u okviru istog. Prekopirajte bilo koji premijeligaski klub, ne moramo ni shop imati, moze sve preko neta, pa kupite fazone popusta, praznika, negovanja porodicne tradicije,...tipa - deda, sin, unuk plate 2 dresa, dobije se 3. gratis; kupis umbro patike, dobijes vaucer za dres; kupis patike i dres, dobijes sorc gratis; dan zaljubljenih - svaka cura koja kupi dres za decka, dobije 30-40% popusta na isti...
To su okeani mogucnosti. Vec sam rekao - dovoljno je samo prekopirati neciji fazon i vec smo miljama daleko od ostatka lige, i u vrhu regiona. Samo treba razmisliti na duze od 5min i lapo metra dalje od sopstvenog dzepa i interesa...
Re: Marketing kluba
Pozivam vas sve sutra da dodjete do loze da popricamo o svim aktivnostima koje smo pokrenuli, kao i onima koje su planirali da pokrenemo, a ticu se marketinga kluba.
Sastanak je delom zamisljen kao prezentacija, a delom i razgovor o daljem razvoja brand-a FK Vojvodina.
Sastanak je u lozi u 19:30 i znam da vam kasno javljam, ali nadam se cete naci vremena da dodjete.
Pozdrav
Sastanak je delom zamisljen kao prezentacija, a delom i razgovor o daljem razvoja brand-a FK Vojvodina.
Sastanak je u lozi u 19:30 i znam da vam kasno javljam, ali nadam se cete naci vremena da dodjete.
Pozdrav
- Red Marquis
- Moderator
- Posts: 4179
- Joined: Sun Nov 09, 2008 4:49 pm
- Location: West Side
Re: Marketing kluba
Ne bih rekao da imamo razvijen fudbalski identitet, pre bih rekao da je postojao, ali da polako ali sigurno propada. Prvo idu Reali i Barse, onda idu navijačke grupe...debelo ispod toga su naši klubovi.
Ili besplatno ili ništa, to je mentalitet ovde. Isto je i sa utakmicama, 100, 300, 500 dinara ne menja značajno brojku na stadionu, verujem da 1000 umesto 3500 dinara ne bi doprinelo nekoj većoj prodaji dresova.
Sa druge strane, popusti i postojanje šopa su pod obavezno, ako ništa drugo samo zato da se izađe u susret onima najvernijima, kao i strancima u prolazu (ovo pogotovo kad bi imali u centru šop).
Ili besplatno ili ništa, to je mentalitet ovde. Isto je i sa utakmicama, 100, 300, 500 dinara ne menja značajno brojku na stadionu, verujem da 1000 umesto 3500 dinara ne bi doprinelo nekoj većoj prodaji dresova.
Sa druge strane, popusti i postojanje šopa su pod obavezno, ako ništa drugo samo zato da se izađe u susret onima najvernijima, kao i strancima u prolazu (ovo pogotovo kad bi imali u centru šop).
Io odio Belgrado
Re: Marketing kluba
Slazem se u 90% napisanog, osim onoga da 1000 i 3500 ne prave razliku i kod nas i kod stranca.Red Marquis wrote:Ne bih rekao da imamo razvijen fudbalski identitet, pre bih rekao da je postojao, ali da polako ali sigurno propada. Prvo idu Reali i Barse, onda idu navijačke grupe...debelo ispod toga su naši klubovi.
Ili besplatno ili ništa, to je mentalitet ovde. Isto je i sa utakmicama, 100, 300, 500 dinara ne menja značajno brojku na stadionu, verujem da 1000 umesto 3500 dinara ne bi doprinelo nekoj većoj prodaji dresova.
Sa druge strane, popusti i postojanje šopa su pod obavezno, ako ništa drugo samo zato da se izađe u susret onima najvernijima, kao i strancima u prolazu (ovo pogotovo kad bi imali u centru šop).
Cinjenica je da se stariji Vosini navijaci retko oblace u dres, ali bi se zato mnogo lakse odlucili da ga kupe deci.Isto tako i stranac bi tesko propustio priliku da kupi izuzetno povoljno dres lokalnog kluba, kao suvenir iz Novog Sada.Klubu, u odnosu na mnoge nepotrebne ,,thousand,, plate, taj novac od prodaje dresova ne znaci nista.
Vojvodina je na jednoj strani, a svi ostali su na drugoj.Tako je bilo i tako će zauvek ostati.Sve klubove u kojima sam bio igrač ili trener doživljavam kao svoje, kao da su deo mene.Međutim, čast svakome, ali samo je Vojvodina-jedna jedina -V Boškov
Re: Marketing kluba
E sad dodjosmo do sustine problema. Koliko ja vidim, klub nikakvu ulogu nema u prodaji dresova. To ide onako usput u prodavnicama zastupnika Umbro brenda. Prave dresove za klub pa ajde da prodaju i po svojim prodavnicama. A to je velika greska (mislim na to da klub nema veze sa tim).Turija wrote:Klubu, u odnosu na mnoge nepotrebne ,,thousand,, plate, taj novac od prodaje dresova ne znaci nista.
Klub je taj koji promovise brend Umbro a ne da brend promovise klub, i zato klub mora da ima velik popust pri nabavci tih originalnih dresova. A personalizacija je ono sto ostaje klubu da odradi ako ima potrebe. A sve to povlaci za sobom klupski shop, koji mora da postoji i da u njemu postoji kater, ili sublimacioni stampac plus termo presa i ostala oprema da bi se mogla odraditi personalizacija dresa i ostale opreme.
Re: Marketing kluba
U "BIG-shit" centru, u "Sport Vision" radnji, još nema Vošinih dresova, a na moje pitanje da li znaju kada ih možemo očekivati, dobio sam jedno veliko "Muuuuuu" umesto odgovora.
Btw. pravi old skul marketing je (zna ko je skoro išao za/iz S. Karlovaca), na ulazu u Pezos, bilbord sa najavom naše tekme sa Jagodinom, ovog proleća! Ažurno, nema šta!
Btw. pravi old skul marketing je (zna ko je skoro išao za/iz S. Karlovaca), na ulazu u Pezos, bilbord sa najavom naše tekme sa Jagodinom, ovog proleća! Ažurno, nema šta!

grobari su avangarda, tačno onoliko koliko smo mi mejnstrim...
Re: Marketing kluba
Ista priča i u merkatoru, žena me je gledala kao tele u šarena vrataMarcello wrote:U "BIG-shit" centru, u "Sport Vision" radnji, još nema Vošinih dresova, a na moje pitanje da li znaju kada ih možemo očekivati, dobio sam jedno veliko "Muuuuuu" umesto odgovora.
Btw. pravi old skul marketing je (zna ko je skoro išao za/iz S. Karlovaca), na ulazu u Pezos, bilbord sa najavom naše tekme sa Jagodinom, ovog proleća! Ažurno, nema šta!

Come on you Reds!
- gospodinFKV
- Posts: 5447
- Joined: Sun Apr 01, 2012 1:06 pm
- Location: gde treba
Re: Marketing kluba
Je l' neko bio danas na sastanku? Ja zbog privatnih problema nisam mogao doci...
- ragazzi di Neoplanta
- Posts: 351
- Joined: Mon Dec 17, 2012 11:46 pm
Re: Marketing kluba
Bilo je 8-9 ljudi. Jeste da je kasno javljeno, ali je jezivo koliko se ljudi javi ovde da diskutuje o boji dresa i sezonskim kartama a dodje ljudi da se nabroje na prste obe ruke uključujući i ljude koji su došli da prezentuju. I da dodam da sam primetio da što je veća buka na ovom forumu oko nečega, sve se manje ljudi pojavi kada konkretno treba negde da se dođe lično, podseti me malo na onu sramnu brojku ispred zatvorenih rampi VB.
"Kontam da 99% mase sa ovog foruma stoji pola sata ispred rafa sa hlebom, ne znajuci koji da izabere."
Re: Marketing kluba
Ja sam kasno video inace bih dosao, mada mi je i zajebano dolaziti dva puta u dva dana. Mozda bi te sastanke bilo dobro upriliciti na dan utakmice, pre ili posle sve jedno. Kapiram da marketing bas na dan utakmice nema sta da radi.
A bas sam imao svasta da pitam a i predlozim!
I sta je bilo na sastanku? Ili nije za forum?
A bas sam imao svasta da pitam a i predlozim!
I sta je bilo na sastanku? Ili nije za forum?