Okupimo se na forumu, skupimo lovu i otkupimo pravo na grb i ime kluba u svrhe marketinga i razvalimoDuplof wrote: ↑Tue Sep 05, 2023 5:40 pm+1Minja wrote: ↑Tue Sep 05, 2023 5:29 pm Радити на маркетингу у Војводини је исто што и копати угаљ у руднику где угља скоро па и нема. Готово па узалудан посао. Однос целог друштва према српском фудбалу је катастрофално лош. Негативан да негативнији не може да буде. Дошли смо до тачке да је баријера око људи толико јака да немаш начин да допреш до истих. Можеш да дубиш на глави, џабе. 34 година то што ми зовемо "титула" првака није изашла из Београда. Као да је забрањено да се било ко ван Беогрљада радује неком фудбалском успеху. Само двојац и тачка. Мислите о томе када причате о маркетингу. Куп ту није чак ни утешна награда. Лично, да сам председник клуба већ у првом колу тог бесмисленог такмичења послао бих омладинце на терен. То такмичење ми не треба да играмо. Чему то служи?
Могу да се раде акције по школама, и то је одлично, али да би Војводина имала реалне и праве резултате маркетинга, а они се не броје само посетом на стадиону, мора другачије и много посвећеније да се ради. То није кампањски посао, то није посао од 8 до 16ч па кући и боли ме уво. То се не учи у школи, на жалост. То чак није посао за шест месеци или годину дана па дође нова екипа и све крене као да се пре ништа радило није, то је континуитет који ми немамо. То је враћање фокуса са навијача на клуб, то је рударски посао поновног проналажења угља тамо где мислиш да га више нема. Врашки тежак посао.
Što je najgore, verovatno bi mnogi ljudi sa foruma bili bolji u marketingu samo kad bi se uveštili oko novih tehnologija (a čak ni to nije teško). Ne može marketing voditi neko rekreativno i neko ko ne voli klub. Isto tako, taj neko ne može raditi za sitniš.
Cela priča oko marketinga dobija na gorčini kad se setimo da nam predsednik kluba ima diplomu za taj posao.
